ŞANS MELEĞİM

ŞANS MELEĞİM
HOŞ GELDİN DÜNYAMA YAŞAM KAYNAĞIM

30 Nisan 2010 Cuma

MAKALE YAZMAM GEREKİRKEN TATLI YAPTIM KİTAP YAZMAM GEREKSE NE YAPARIM ACABA?






Eveeeet .... nasıl vermişim kendimi ama... iki gündür yok kekti, yok tatlıydı ... ders çalışmam lazım ya... O yüzden oluyor bunlar... Yoksa ben kimim böyle üst üste hamur işleri yapmak kim...
Neyse efendim biz gelelim tatlımıza... Tatlımızın adı kremalı kadayıf... bi kere ismi bile yediriyor insana... ben bu arada 2 porsiyon götürdüm.
Bendeki de iş şimdi... gecenin bir yarısı oturmuş tatlımı övüyorum. Ne güzel zaman yaratmışım kendime... kuzucuk uyumuş çoktan, sevgili eşimle sohbet edilmiş, günlük olaylardan konuşulmuş ve play station ile başbaşa bırakılmış...Eeee daha ne isterim ki ders çalışmak için...Konsantre, ilham perisi, azim, istek, Allah'ım yardımmmm isterim. Bu yaştan sonra ne me gerekse Yüksek Lisans yapmak... hırs yaptım ya bi kere... yapacam illa... Böyle hırs yaparsan işte bilimsel makalene dökemediklerini dökersin işte tatlılı matlılı boş sayfalara...
En iyisi daha fazla uzatmadan başlamak bir yerden... bir porsiyon daha yiyeyim de şu tatlıdan...

2 yorum: